Allereerst snappen wij dat het vooral voor jou heel naar is dat je een klacht hebt over je huisarts bij Fonkelzorg. Dat betekent dat er iets niet goed is gedaan. Heel naar!
Misschien had je een andere verwachting over wat wij kunnen doen of misschien hebben we gewoon een fout gemaakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar we’re all human. Wat ons betreft gaat het erom hoe we hier samen mee omgaan.
Deze stappen volgen wij graag naar aanleiding van jouw klacht tegen je huisarts bij Fonkelzorg:
① We gaan graag met je in gesprek. We kijken goed met je mee om te zien wat er mis is gegaan. Lag dit bij ons of is er iets anders aan de hand? ❤️🩹
② Vervolgens kijken we hoe we het samen kunnen oplossen.
③ Komen we er samen niet uit dan kun je ook met de skge contact opnemen, want daar zijn we uiteraard bij aangesloten. Alles voor de beste zorg!
De eerste stap is dus: contact met ons opnemen.
We snappen dat dit heel erg vervelend voor je is, dus we maken graag persoonlijk tijd voor je vrij. Bel even om te vertellen wat er aan de hand is.
Vind je het lastig of niet fijn om te bellen? Vul dan het formulier hieronder in.